سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمترین دلایل برای انتخاب متخصص ایمپلنت دندان در تهران

مهمترین دلایل برای انتخاب متخصص ایمپلنت دندان در تهران

می توان گفت یکی از دغدغه های افراد زیبایی دندان ها است در حالی که اگر دندان های شما زیبا و یکدست نباشد نمی توانید به راحتی لبخند بزنید یا غذا بخورید. حتی این مشکل سبب از دست دادن اعتماد به نفس فردی نیز میشود. با پیشرفت علم دندانپزشکی جایگزینی مناسب برای دندان های مصنوعی تولید شده است که هیچ تفاوتی با دندان های طبیعی ندارد. ایمپلنت دندان به گونه ای طراحی و ساخته شده است که درمانی مناسب برای دندان از بین رفته است اگر به دلایل متعدد دندان های شما از بین رفته و بین دندان ها خالی است کاشت ایمپلنت دندان بهترین انتخاب است.

البته ناگفته نماند که انتخاب کلینیک دندانپزشکی تخصصی اولین قدم است و در مرحله بعدی بایستی تحقیق کرده و بهترین متخصص دندانپزشکی را انتخاب کنید.در این متن دلایل مهم برای انتخاب متخصص ایمپلنت در تهران را برای شما بیان کرده تا هنگام انتخاب دچار سردرگمی نشوید.

 

زندگی بدون دندان های سالم

زندگی با دندان‌های از دست رفته یا پروتزهای دندانی متحرک می‌تواند از راه‌های مختلف یک چالش روزانه باشد. این ممکن است کمی دراماتیک به نظر برسد، اما هرکسی که عواقب از دست دادن دندان را تجربه کرده باشد، می داند که این جمله درست است.

برای اکثر بیمارانی که دندان های از دست رفته دارند، موثرترین، طبیعی ترین و ماندگارترین راه حل ایمپلنت های دندانی خواهند بود. کاشت ایمپلنت دندان در تهران و سایر شهرها می توانند مشکلات دندان از دست رفته و دندان مصنوعی شما را برطرف کنند و دلیلی دوباره برای لبخند زدن به شما می دهند. قبل از اینکه وارد شوید، باید توقف کنید تا به روش و دندانپزشک مناسب برای کار فکر کنید. به هر حال، کاشت ایمپلنت دندان نوعی جراحی است و هر عمل جراحی خطراتی نیز دارد.

 

مقایسه ایمپلنت دندان و دندان مصنوعی

از دست دادن تنها یک دندان می تواند اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود لبخند خود را پنهان کنید. اگر چندین دندان را از دست بدهید، پوست اطراف دهان شما شروع به افتادگی می کند و ظاهری پیرتر و ضعیف به شما می دهد. از دست دادن دندان ها می تواند بر الگوهای گفتار شما، توانایی شما در خوردن غذاها نیز تأثیر بگذارد و حتی می تواند منجر به از دست دادن بیشتر دندان شود.

در حالی که ایمپلنت دندان می تواند راه حلی مقرون به صرفه برای دندان های از دست رفته باشد، گرچه برای همه مناسب نیست. بسیاری از افراد با پروتزهای مصنوعی دندان مشکل دارند زیرا می لغزند، تکان می خورند و می توانند اعتماد به نفس شما را به شیوه خود تحت تاثیر قرار دهند. پروتزهای دندان مصنوعی همچنین می‌توانند باعث ایجاد مشکلاتی در گفتار شوند، چسبندگی داشته باشند و حتی منجر به تحلیل استخوان شوند، زیرا مانند دندان‌های طبیعی از فک شما حمایت نمی‌کنند.

ایمپلنت‌های دندانی راه‌حل‌های دندانپزشکی محبوبی هستند زیرا دائمی هستند و ظاهر، احساس و عملکردی شبیه به دندان‌های طبیعی شما دارند.ایمپلنت‌ دندان می‌توانند با رنگ دندان‌های شما مطابقت داشته باشند، در دهان ثابت شوند و با استخوان شما ترکیب می شوند و از کل ساختار صورت شما حمایت کنند. به عبارت ساده، ایمپلنت دندان به شما این آزادی را می دهد که غذای مورد علاقه خود را بجوید، آهنگ های مورد علاقه خود را سوت بزنید، سخنرانی های مورد علاقه خود را بخوانید و برای هر دوربین لبخند بزنید.

 

اهمیت انتخاب متخصص ایمپلنت دندان

مانند هر روش دندانپزشکی، مهارت و شایستگی دندانپزشک شما برای موفقیت ایمپلنت دندان بسیار مهم است. در اینجا برخی از مهم‌ترین دلایلی که باید هنگام انتخاب دندانپزشک ایمپلنت در نظر بگیرید ، بیان شده است.

 

  • ماندگاری بالا ایمپلنت دندان

در بیشتر موارد، یک ایمپلنت دندان موفق با نگهداری جزئی تا پایان عمر باقی خواهد ماند. این به این دلیل است که ایمپلنت شما نتیجه ماه ها کار سخت است. قبل از اینکه دندانپزشک شما بتواند روی آن را با روکش ببندد، ایمپلنت باید طی چند ماه به استخوان شما بچسبد.

کار با یک دندانپزشک بی‌تجربه ایمپلنت می‌تواند به معنای ماه‌ها تلاش سخت برای یک نتیجه غیرقابل‌دائمی باشد. نیاز به ایمپلنت های جدید در عرض چند سال ناامید کننده و همچنین از نظر زمان و هزینه به ضرر شما خواهد بود.

 

  • استفاده از بی حسی موضعی

در حالی که از بی حسی موضعی خوشحال خواهید شد، اما از اینکه پزشک شما قبلاً بارها با بی حسی موضعی با موفقیت کار کرده است، سپاسگزار خواهید بود. یک دندانپزشک کاملا مجرب و با تجربه در این زمینه پیدا کنید.

 

  • هزینه بالا متخصص ایمپلنت دندان

در حالی که هزینه های نهایی متفاوت خواهد بود، مهم است که به یاد داشته باشید که برای درمان هزینه می کنید و بهترین نتایج را می خواهید. فقط متخصصان با کیفیت بالا، مانند دندانپزشکان ایمپلنت در کلینیک تخصصی دکتر والا در غرب تهران، ارزش پولی که شایسته شماست را ارائه خواهند کرد.